Avatar billede scrambler Nybegynder
05. marts 2007 - 22:46 Der er 1 løsning

Harddisk til Toshiba Satallite A10

Da min nuværende harddisk er stået af i min bærbare Toshiba Satellite A10, har jeg købt en ny. Når jeg tænder computeren, fryser den imidlertid allerede på skærmen der giver mulighed for at vælge bootenhed. Jeg kan ikke engang nå at komme ind i BIOS. Jeg kan høre at disken starter, men der synes ingen aktivitet at være på den.

Den gamle disk er en Toshiba 60 GB ATA-100 4200 RPM, 2 MB cache. Den nye er en Seagate Momentus 5400.2 60 GB m. 5400 RPM og 8 MB cache. Er der nogen der har kendskab til at en lidt aldrende bærbar som denne skulle have problemer med nye diske?

Jeg frygter lidt at disken er blevet ødelagt under fragten da Getmore blot har sendt den ubeskyttet i en halvstor papkasse, men da jeg ikke er i besidelse af en anden bærbar, kan jeg ikke teste disken andetsteds. Nogen der har en idé til hvad jeg kan prøve?

På forhånd tak.
Avatar billede scrambler Nybegynder
07. marts 2007 - 20:18 #1
Efter at have snakket med Toshiba har jeg konstateret at computeren uden videre skulle kunne tage andre diske og den virker da også med andre, så den købte disk var blot defekt.