Avatar billede OnkelJoakim Novice
08. marts 2007 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cirkulær reference til turneringsskema

Hej Eksperter!

Jeg prøver igen. Sidste indlæg kom ikke på :-(

Jeg skal lave et turneringsskema til en billard turnering. Turneringen er - Alle mod alle. De data, som jeg skal registrere er:

Ponits opnået, indgange, snit (beregnet af ponits/indgange), højeste serie.

Min matrix ser derfor således ud:

  A  B  C  D  E
1 x
2    x
3      x
4          x
5            x

Spiller A og 1 er samme person.
X er et skraveret felt, da man ikke kan spille mod sig selv.

Mit problem består i at kopiere mine formler således at referencerne passer. Begge spilere skal spille samme variable antal indgange. Derfor skal disse være ens, men helst kun indtastes 1 gang for den ene spiller.

Jeg håber i kan se problematikken.

Rasmus
Avatar billede excelent Ekspert
08. marts 2007 - 14:49 #1
send evt en kopi til pm@madsen.tdcadsl.dk
Avatar billede OnkelJoakim Novice
08. marts 2007 - 14:56 #2
Hej excelent!

Jeg sender lige en kopi af vores skema her senere. Det ligger på vores computer i billard klubben.

Rasmus
Avatar billede excelent Ekspert
08. marts 2007 - 14:59 #3
ok
Avatar billede OnkelJoakim Novice
18. august 2010 - 14:39 #4
Lukker.