Avatar billede skwizie Nybegynder
08. marts 2007 - 18:50 Der er 3 kommentarer

Vista eller XP?

Hej

JEg har lige anskaffet mig en ny bærbar, Zepto 6214W og har i den forbindelse haft Vista på den, men er lige nu gået tilbage til XP, da jeg ikke kunne køre Visual Studio 2005!

Hvad er jeres holdning til hvad man skal putte på af OS idag??

I mit tilfælde skal jeg kunne køre programmer som:

Visual Studio 2005
Office 2003
Photoshop CS2
Dreamweaver
+ div. små programmer (zip, ftp, antivirus etc.)
Avatar billede lajlev Nybegynder
08. marts 2007 - 20:05 #1
xp sp2 er stadig min fortrukne. Da der er nogen programmer der ikke kan køre i vista.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. marts 2007 - 22:26 #2
Vista Ultimate har nogle gode features, mødeforum,Win Bitlocker, bare et par af de ting som jeg godt kan lide ved Vista
men det er slet ikke klar endnu, jeg havde ingen lyd f.eks men pyt det kommer.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
10. marts 2007 - 17:26 #3
Jeg kører med Vista, og kan sagtens køre de programmer du nævner.
Husk at hvis du vil køre VS.NET, så skal du hente servicepakken:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/vstudio/bb265237.aspx