Avatar billede g-lock Nybegynder
10. marts 2007 - 01:20 Der er 4 kommentarer

Knock Off virker ikke

hey får bruger et knock off fra html.dk (har dog rettet så sti og div) til og udtrække fra min DB men nu får jeg denne fejl hvad gør jeg galt???

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x330 Thread 0xa70 DBC 0x1680ffc Jet'.

/25/gave.asp, line 18
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2007 - 01:35 #1
som udgangspunkt ser det ud til at det er den forkerte sti eller det forkerte navn til database du har angivet.
Avatar billede twm Nybegynder
10. marts 2007 - 02:37 #2
Ja eller at den ligger et sted hvor der ikke er write/modify rettighed.
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2007 - 10:13 #3
i så fald vil det være en anden fejl - og først opstå i det øjeblik der ændres i databasen.
Avatar billede ataxx Nybegynder
11. marts 2007 - 17:15 #4
Kan du ikke prøve at skrive linie nr 18  fra filen gave.asp her, det giver en bedre mulighed for at finde ud af hvad der er galt.