Avatar billede exclusive Nybegynder
10. marts 2007 - 08:20 Der er 1 kommentar

Overophedet ekstern harddisk, data-kaput?

Hej Eksperter...

Jeg står i en noget så frygtelig situation...
Jeg har dummet mig grænseløst, jeg har lige rykket rundt på værelset og så kom min computer til at stå ved siden af et solidt skab..

men jeg syntes min eksterne harddisk støjede aaalt alt for meget, så jeg smed den da bare ind i skabet sammen med en pude?!! *rødmer*

Nu er den naturligvis temmelig død da jeg jo nær havde brændt mig på den, da jeg efter at have siddet og undret mig over hvor mit eksterne drev blev af, ville undersøge sagen :-(

Jeg vil høre jer herinde hvad i vil skyde oddsene til at få min data tilbage..?
-for tilbage SKAL de hvis jeg kan få det.. jeg har bla. fakturaer og en masse flash design liggende på den.

Hilsen DK'S STØRSTE LØRDAGS KLOVN!!!
Avatar billede warg Nybegynder
10. marts 2007 - 10:59 #1
hvad sker der hvis du prøver at tænde den?