Avatar billede vynne Nybegynder
11. marts 2007 - 11:28 Der er 1 kommentar

Hvordan checker jeg et usb til com kabel?

Jeg har en båd med en Garmin 128. jeg forsøger at få forbindelse med  min bærbare og er ret sikker på at jeg har forbundet rigtigt til det hun com-stik pin 2-3 og 5 jeg har sat på panelet ved kortbordet og jeg har forbindelse til hunstikket til Garmin 128 også på de rigtige pins. Jeg har købt et kabel så min bærbare emulerer com3 på en usb. Det er installeret og window-Xp siger at det fungerer men jeg har bare ikke hul igennem. Jeg kører Waypoint.exe af B. Hildebrand, som skulle være "programmet" til at kommunikere med garmin. Spørgsmålet er hvordan jeg checker at mit nyindkøbte kabel virkelig fungerer?
Avatar billede smikkel Nybegynder
12. marts 2007 - 17:44 #1
Var der ikke driver cd med dit USBkabel/comport, så du kan sætte den til com3 med et lille program som heder setcom