Avatar billede madsladefoged Nybegynder
13. marts 2007 - 11:55 Der er 5 kommentarer

Hvordan blokerer man MSN/LIVE Messenger i at få forbindelse

Jeg har et ønske om at nogle brugere ikke må bruge MSN/Live Messenger.

Hvordan blokere man programmet i at få adgang til serveren og dermed logge på.

Har fundet ud af at den kører på port 1863 og blokerer man den vil den benytte port 80 istedet... :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2007 - 12:59 #1
Du kan i hvert fald starte med at blokere denne side http://webmessenger.msn.com

Selve programmet kan jeg ikke hjælpe med at blokere.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
13. marts 2007 - 13:50 #2
Kan du ikke afinstallere programmet, og derefter sørge for at brugerne ikke har ret til at installere det igen?
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
09. september 2007 - 13:47 #3
hvad med at blokere både 1863 og 80.... ved ikke lige om det vil hjælpe eller om man enlig kan det
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
10. september 2007 - 08:24 #4
fandt du ud af noget
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
02. februar 2013 - 15:06 #5
Kom med et svar og jeg acceptere.