Avatar billede iziqio Nybegynder
19. marts 2007 - 10:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PowerBook G4 1,67 - sort skærm og blæser på max

Hej derude,

Jeg har en PowerBook G4 1,67 ghz som har et problem.
Når jeg trykker på start-knappen tænder den fint, men der kommer ikke noget på skærmen og blæserne går på fuld tryk.

Jeg har prøvet æble+alt+p+r
Jeg har prøvet uden batteri
Jeg har prøvet uden harddisk
Jeg har prøvet med CD i (Men den vil ikke tage disken ind)

Det skal lige siges at en sjælden gang imellem vil den starte og virke i ca. 30 min. (Altså hver 30. gang eller lign).

Nogen ideer?
Ram Sokkel?
Kortslutning?
Forkert spænding?
Alle bud er velkomne!
(Mange point pga mulige løsninger ønskes ASAP)
Den er ca 2 år gammel.
Avatar billede screem_brille Novice
19. marts 2007 - 10:43 #1
hvis den er næsten 2 år gammel, så er det bare at få den afsted til servie så hurtigt som muligt!
Avatar billede iziqio Nybegynder
19. marts 2007 - 10:49 #2
Har talt med dem her til morgen. Maskinen er fra USA så Apple vil ikke røre ved den. Fejlen er ikke deres mener de. Jeg har prøvet og forklare dem hvordan det hænger sammen, men har nu opgivet at få Apple til at "tage ansvar".
Så bud på "selv-hjælp" er meget velkomne.
Avatar billede screem_brille Novice
19. marts 2007 - 10:56 #3
er den købt i USA ?
Avatar billede iziqio Nybegynder
19. marts 2007 - 11:08 #4
Jeps.
Avatar billede iziqio Nybegynder
19. marts 2007 - 11:10 #5
Jeg så at denne model har problemer med Ram soklen, men for at den går unden den fejl-kategori skal den bippe 3 gange og have andre symptomer end det min har :(
Hvis den havde ram-problemet ville de gerne tage den tilbage indefor 2 år, men det ville de ikke fordi den ikke gjorde som de normalt gør når de har ram problemer.
Avatar billede iziqio Nybegynder
21. marts 2007 - 22:19 #6
Andre bud ? Kommentar ?
Avatar billede iziqio Nybegynder
06. april 2007 - 12:41 #7
lukker