Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
20. marts 2007 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sang i Friday Night Lights

Jeg søger sangnavnet på en rock-sang der starter lige når Permian Panthers løber ind i Astrodome til State Championship. Det er en meget rocket sang, synes den er rigtig fed. Skal bare have navnet og kunsteren på den, tusind tak ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. marts 2007 - 21:22 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. marts 2007 - 21:23 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. marts 2007 - 21:26 #3
Citat fra http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000649YAM/internetmoviedat/ (bruger-kommentar):
---
I've watched this film several times, and absolutely love the music that accompanies two very important scenes. The first scene, "Playoff Time in Texas," is augmented by ZZ Top's "Just Got Paid." But it's not on this CD. And the heart-pounding single "New Noise" by Refused--the very song that helps create the nuclear tension of the State Championship Game between Odessa Permian and Dallas Carter (the reason I ordered this CD) is awol, too.
---

Det lyder som om, at det er "New Noise" du skal have fat i..
Detaljer fra http://www.imdb.com/title/tt0390022/soundtrack :

"New Noise"
Written by David Sandstrom, Dennis Lyxzen, Kristofer Steen, Jon Brannstrom
Performed by Refused
Courtesy of Burning Heart Records/Epitaph
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
21. marts 2007 - 16:25 #4
Der var den thesurfer! Tusind tak
læg et svar så får du point ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. marts 2007 - 18:41 #5
OK :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. marts 2007 - 00:15 #6
Du skal lige huske at markere mit navn i boksen til venstre, inden du klikker på Accepter-knappen.. ellers sker der ikke noget.. :-)