Avatar billede plazm Nybegynder
21. marts 2007 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blokere en IP adresse.

Hey.
Jeg sidder og skal til at lave et lille program, som skal blokere en bestemt ip adresse, og det skal køres på flere computere. Det skal kunne virke på windows 98 og fremefter.

Jeg sidder og overvejer den mulighed at bruge commandolinieværktøjet route og så bare tilføje ip'en så trafikken bliver kastet tilbage i hovedet på computeren. Dette virker jo fint, men er der ikke en pænere måde at blokere en ip i windows på?
Avatar billede plazm Nybegynder
10. april 2007 - 16:18 #1
tja, fandt ikke en løsning, så har brugt route, men bare smid hvis i kender en måde at gøre det på.
Avatar billede plazm Nybegynder
10. april 2007 - 16:18 #2
der falder selfølgelig point i en ny tråd.