Avatar billede hub Nybegynder
24. marts 2007 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Proceslinje er dobbelthøjde-hvordan får jeg den tilbage standard

Jeg bruger klassisk startmenu. Proceslinjeegenskaber er angivet til ikke låst -vis ur-bevar øverst. Hvis jeg afklikker "vis hurtig start" fordobler linjetykkelsen sig. Skete lige pludselig. Har haft problemet før med en anden install, men kan ikke huske hvordan jeg løste det.Og yes, jeg har naturligvis prøvet at justere den med musen, men no go--den vil kun være dobbelt. Hvis jeg fravælger hurtig start bliver den igen til en enkelt linje. Det drejer sig jo kun om 3 ikoner, så linjen er ikke overfyldt.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. marts 2007 - 12:19 #1
Kør musen ned til proceslinien's overkant, curseren ændres til en dobbeltpil > hold venstre musetast nede og træk linien ned til enkelt højde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 12:44 #2
Husk i den forbindelse at højreklikke på proceslinien og fjerne vinge ved "lås proceslinien"
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. marts 2007 - 14:27 #3
Det står den til i følge spørgsmålet ;-)
Avatar billede hub Nybegynder
24. marts 2007 - 14:41 #4
tlaursen: har gjort som beskrevet af dig inden jeg stillede spm.,men no go;når jeg aktiverer "vis hurtig start" fordobler linjen sin størrelse..
Avatar billede hub Nybegynder
24. marts 2007 - 18:10 #5
Har fundet løsningen: marker "skjul proceslinjen automatisk".Derefter kan den trækkes tilbage til normal højde og man kan fjerne markeringen
Avatar billede hub Nybegynder
24. marts 2007 - 18:11 #6
Yes :-)