Avatar billede lrp Nybegynder
24. marts 2007 - 15:01 Der er 2 kommentarer

Afspille flv-filer i WMP

Hej Eksperter!

Er det på nogen måde muligt at afspille flv-filer i Windows Media Player? Jeg tænker på, om der findes et codec, et registry hack eller andet, der kan gøre det muligt?

Efter lidt søgning på google er jeg nået frem til, at det skulle kunne lade sig gøre, men jeg mangler stadig "opskriften" på hvordan.

Jeg er klar over, at man kan hente programmer, der kan afspille flv-formatet. Men jeg synes nu bare, det var smartere, hvis jeg kunne nøjes med at bruge WMP.

Mvh
Avatar billede mat Nybegynder
24. marts 2007 - 15:18 #1
Avatar billede lrp Nybegynder
15. april 2007 - 13:52 #2
Ja, det var faktisk også den side, der havde fået mig til at konkludere, at det burde kunne lade sig gøre. Men jeg kan ikke få det til at virke, selv ikke med WMP 11.