Avatar billede razz Nybegynder
25. marts 2007 - 19:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af internetforbindelse

Jeg sidder pt på et lokalt lan men ønsker at alle andre klienter går gennem min maskine. Jeg ønsker altså at min eget maskine skal fungere som dhcp og derved dele min forbindelse. Hvordan kan dette lettest gøres har hørt om wingate. Er der nogle der har ideer til hvordan det kan sættes op. Skal man fx have to netkort i maskinen osv? Og hvordan vil det fungere med den allerede eksisterende dhcp?
Avatar billede kenp Novice
27. marts 2007 - 18:55 #1
Du skal have 2 netkort i maskinen. (højreklik på netkort og vælg deling.)

sagtens lade sig gøre med dhcp.

Router til din maskine, resten af maskinerne til dig
27. marts 2007 - 19:13 #2
Avatar billede razz Nybegynder
27. marts 2007 - 21:44 #3
Pt. har jeg kun et stik i vægen som både fungerer som LAN og også som internet forbindelse udaf til. Altså en helt std. måde at forbinde alle maskiner på samme LAN med internet forbindelse. Kan det så stadig lade sig gøre?
Avatar billede razz Nybegynder
03. maj 2007 - 19:32 #4
Lukker