Avatar billede pnielsen Nybegynder
27. marts 2007 - 13:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cookie problem med - Oscommerce med fribetaling

Hej

Jeg er lidt i vildrede så prøver her på siden.

Alt ser ud til at virke på hjemmesiden, når man bestiller pr. eftergrav eller ved afhentning i butik.

Men Vores internetbutik er sat op til at kunne modtage betalinger via dankort. Det gøres ved at bruge fribetaling gatewayen.

Det er her der opstår et problem. Når jeg er blevet sendt hen på deres side for at betale med dankort forsøger min side at sende mig tilbage til :

checkout_fribetaling_accept.php via denne url:

https://pgw.fribetaling.dk/remoteload/remoteload.fri?version=2&reload=1&page=http%3A%2F%2Fwww.XXXXXX.dk%2Fcheckout_fribetaling_accept.php&Order=XXXXX&Amount=XX00&Currency=2X8&Transno=32XXX4&Validatemd=XXXXXXXXXXXXXXXXXXX105FF76C0F9FE7BB5

(jeg har indsat en store X'er flere steder)

Men istedet for at komme ind på den side - kommer jeg tilbage til login.php.

I min fribetalings side kan jeg nu se at der er modtaget penge fra kunden. Men eftersom selve accept siden aldrig bliver kaldt, er odren ikke registreret i min butik.

Det lader altså til at min cookie på en eller anden måde går i stykker.

Er der andre der har set dette problem med oscommerce ?
Avatar billede pnielsen Nybegynder
27. marts 2007 - 21:01 #1
Slet ingen der har et bud på hvad det kan være?
Avatar billede pnielsen Nybegynder
28. marts 2007 - 01:30 #2
fandt selv svaret her:
http://forums.oscommerce.com/lofiversion/index.php/t243178.html

efter at have sat $add_session_id = true virker det igen