Avatar billede nuki Nybegynder
30. marts 2007 - 09:16 Der er 4 kommentarer

Et søgeprogram som kan finde mapper der ikke indeholder en fil

Hej Eksperter

Jeg leder efter et program som kan søge en masse mapper igennem og finde de mapper som ikke indeholder en bestemt filtype eller indeholder den.

Bedst ville jo være hvis det var muligt med den indbyggede søgefunktion i Windows men det er så vidt jeg ved ikke muligt.

-Nuki
30. marts 2007 - 09:25 #1
Måske [Total Commander] -> http://www.ghisler.com/ ???
Avatar billede nuki Nybegynder
30. marts 2007 - 12:11 #2
Hvordan havde du tænkt dig at gøre det?

Et plugin eller via noget regex ?

Skal bare bruge en liste over mapper som ikke indeholder f.eks. jpg filer e.lign.
30. marts 2007 - 12:37 #3
... den har en funktion med at sammenligne indholdet i mapper (+undermapper ???) - _måske_ kan noget bruges den vej ?

Jeg har ikke programmer lige her hvor jeg er nu ...
08. april 2007 - 16:28 #4
???