Avatar billede clause2 Nybegynder
02. april 2007 - 07:22 Der er 7 kommentarer

Design af mindre hjemmeside.

Hej

Jeg søger en der kunne hjælpe mig med at stable en mindre hjemmeside på benene, der skal være nyhedsbrev, forum, samt en nyhedssite.
Gerne en omkring århus området.

mvh

claus
Avatar billede mnt Nybegynder
02. april 2007 - 08:19 #1
Hej Claus,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede blach Nybegynder
02. april 2007 - 08:58 #2
ItConcept (www.itconcept.dk) har nogle lækre CMS-løsninger med nyhedsbrev, forum og nyheder. Og til få penge.
Avatar billede trofo Nybegynder
02. april 2007 - 12:08 #3
Hej Claus,

Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk.

Du kan se mine hjemmeside referencer på hhv www.trofo.dk/hjemmesidedesign.html samt på www.trofo.dk/flashdesign.html

Jeg leverer design fra 1499,- excl. moms.

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Troels Hansen
Avatar billede bithouse Nybegynder
02. april 2007 - 16:26 #4
Hej Claus

Her er vores eksempel på en god pris.

Priseksempel CMS

Hjemmeside incl. design op til 30 sider.
20 e-mail adresser (hvis flere 10,- pr. stk.)
Nyhedsbrev på siden
Mailformular (kontaktformular)
Opdatering af siden/siderne v/hjælp af CMS
Ubegrænset telefon/e-mail support
Besøgstæller
DNS Service
Hosting af hjemmeside

Pris opstart 0,- DKK (engangsbeløb)

Pris pr. mnd. 250,- aftalen løber 12 mndr. og faktureres forud.

      Alle priser er ex. Moms
      Betalingsbetingelser: 30 dage netto

Venlig hilsen

Bithouse web solutions

Martin Biil

Martin@bithouse.dk
Tlf. 70 218 218
Avatar billede areon Nybegynder
03. april 2007 - 11:07 #5
Hej Claus,

Såfremt du ikke har fundet en til at assistere endnu, vil jeg ligeledes gerne tilbyde min assistnace..

Jeg kan kontaktes på skype: thomassorensenbg eller på telefonnummer: + 45 36 98 82 25

Mvh
THomas Sørensen
Avatar billede lesp Nybegynder
23. april 2007 - 19:44 #6
Hej Claus.

Jeg er en dreng på 17 år som har beskæftiget mig med avancerede og enkle aqpplikationer inden for de sidste to års tid. Jeg har en designer som arbejder for mig, og på grund af vi ikke er uddannede, men selvlærte, tager vi også en, for dig, fordelagtig pris. Lyder du interesseret, så kontakt mig på bratsch@ofir.dk
Hilsen Adam
Avatar billede clause2 Nybegynder
23. april 2007 - 20:42 #7
Hej Allesammen

Tak for de mange tilbud.
Valget er dog faldet på ItConcept, og deres Smartweb system.
Virker som en kanon løsning til mit behov, og deres service er helt i top.

Claus