Avatar billede ieconfig Nybegynder
02. april 2007 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hooke ind i et assembly

Håber det gir lidt mening.

Jeg har en form der aver fra en klasse i et assembly. Når der trykkes på send kaldes sendform() funktionen i denne klasse. sendform() funktionen kalder disse funktioner:
funktion1();
funktion2();

Kan jeg på nogen som helst måde hooke ind i sendform funktionen, så sendform() gør det den nu engang gør, men derudover kalder den min specielle funktion ?

altså så sendform() istedet kalder:
funktion1();
funktion2();
funktion3(); <-- min ekstra funktion

På forhånd tak.
Avatar billede snepnet Nybegynder
02. april 2007 - 14:50 #1
Du kan jo bare kalde sendform() og derefter funktion3()
Eller kan du lave et override hvis den er defineret som virtual i din base - eller en new hvis den ikke er.
Mvh
Avatar billede ieconfig Nybegynder
22. april 2007 - 22:03 #2
hov, så lige at jeg ik havde lukket dette spm.
funktion1, 2 osv. var en _meget_ simplificeret udgave, så desværre kunne jeg ikke bruge svaret.

Tak for svaret