Avatar billede boheme Nybegynder
06. april 2007 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wireless netkort

Hej. Jeg skal have et trådløst netkort til min stationære pc. Jeg har en 5mb fullrate internetforbindelse og en D-link airplus extreme G+ trådløs router.
Jeg havde tænkt mig at købe et airplus D-link G trådløst netværkskort : http://computersalg.dk/produkt.html?varenummer=230513&SamleMenuID=12&gruppe=5034&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=DLinkSystems

Men så så jeg at der også er et airplus D-link G extreme netkort (noget dyrere). Er den eneste forskel overførselshastighed? Og vil det overhovedet betyde noget for mig når min "flaskehals" er mit internet ind i huset? tak
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
07. april 2007 - 20:21 #2
Det er en smagssag. 54 Mbits eller 108 Mbits... Du svarer næsten selv på dit spørgsmål. Det er kun hastigheden internt mellem pc´erne i hjemmet, det får betydning for. Jeg har selv 54 Mbits og det kører upåklageligt, også når jeg kører forskellige "tunge" spil internt...