Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 00:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette en fil

Hej eksperter,
Jeg har 2 mystiske filer som ikke vil slettes, eller flyttes til en anden mappe. Når jeg prøver at slette hele mappen som indeholder filerne, får jeg besked om at filerne er i brug af et andet program. Det er bare ikke tilfældet. Hvad skal jeg gøre for at komme af med dem? Jeg bruger XP SP2

På forhånd tak
mvh geo
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 00:23 #1
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 00:36 #2
Tak for dit hurtige indlæg. Jeg har læst det andet spøgsmål men har brug for at få det uddybet. Filnavnet er ektremt langt og slutter med .mp3 selvom det kan afspilles. Jeg har heller ikke erfaring med brugen af DOS kommandoer. Kan jeg bede om vejledning?
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 00:52 #3
hvad siger den hvis du forsøger at omdøbe filen (til et kortere navn)
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 01:04 #4
den vil ikke omdøbes
kun afspilles i en media player
Avatar billede vejmand Juniormester
08. april 2007 - 04:18 #5
Prøv evt. at starte op i fejlsikret tilstand, og se om ikke du kan slette den så.
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 08:03 #6
Det er ikke til at vide hvad der precist har hjulpet, men det lykkedes til sidst at slette mappen. Tak for jeres hjælp begge to.
Kan I oprette et par svarfelter så jeg kan tildele point til jer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. april 2007 - 08:35 #7
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 08:51 #8
svar
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 11:45 #9
Det var ikke meningen... hvad gør man for at fordele point? Jeg vill gerne acceptere jer begge
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 11:46 #10
Skal jeg oprette et nyt spørgsmål?
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 12:19 #11
man markerer begge (eller hvor mange der nu er), og trykker accepter, så deles point mellem de markerede.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. april 2007 - 12:28 #12
screem brille >> Se her: http://www.eksperten.dk/spm/772144
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 12:29 #13
Jeg opretter lige et nyt spøgsmål til dig screem brille
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. april 2007 - 12:31 #14