Avatar billede sokors Nybegynder
11. april 2007 - 10:30 Der er 5 kommentarer

fejl i logmon.log fil forhindre diskfragmentering?

Jeg prøver at diskfragmentere mit c drev, men der kommer en fejl meddelelse om at der er fejl i en logmon.log fil. Jeg har 18% ledig plads på drevet så den del er iorden. Men er der nogen der ude der har en løsning på mit problem?
Avatar billede hcma Novice
11. april 2007 - 10:43 #1
prøv i fejlsikker tilstand
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2007 - 10:56 #2
Bruger du logmon til noget egentligt?

(En del mennesker gør ikke, og siden den kan nå op i flere Gb, så tager den plads...)

Hvis ikke, så slet den og slå logmon fra.
Avatar billede sokors Nybegynder
11. april 2007 - 11:47 #3
jeg ved intet om hvordan jeg sætter computeren i fejlsikret tilstand. Kan jeg få et hint? ;)

Ved ikke om jeg bruger logmon til noget, men jeg har læst af den muligvis kan høre til mit Belkin trådløse netvæk!Du mener ikke at der sker nogen ulykker ved at slette den?

Tak for hurtigt svar
Avatar billede hcma Novice
11. april 2007 - 12:07 #4
fejlsikker tilstand:  genstart din pc og tryk på F8 gentagne gange, så kommer der nok en valgmulighed frem med bl.a. Fejlsikker tilstand.
Hvis du har et nyere asus bundkort, popper der en blå boks op hvor du skal vælge hvor den skal starte op, og her vælger du selvfølgelig den partition/harddisk hvor XP ligger
Avatar billede gratis Nybegynder
11. april 2007 - 16:00 #5