Avatar billede hattrik Nybegynder
14. april 2007 - 14:40 Der er 2 kommentarer

Godt eller dårligt TV?

Hej. Nogen der kan fortælle mig om dette er et godt tv. Både i forhold til kontrast, opløsning osv?

Specifikationer smider jeg lige ind her...
23"
16:9 billedformat
Opløsning 1366 x 768
Responstid 8 ms
Lysstyrke 450 cd/m2
Dynamisk kontrast 4000:1
Betragtningsvinkel 160°/160°
Lyd Udgangseffekt 2 x 3 W
SRS TruSurround

Derudover har det 1000 siders tekst tv hukommelse, 2 scart stik osv..

Resten af specifikationerne kan ses her:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40r86wd.asp?page=Specifications

Kan nogen fortælle mig om det er godt eller dårligt?
14. april 2007 - 22:39 #1
(Du har allerede spm. her -> http://www.eksperten.dk/spm/773246)
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
16. april 2007 - 09:28 #2
Er det HD-ready? Hvis ikke så lad være med at købe det! I løbet af 2008 bliver alt tv-signal digitaliseret og så er det ærgerligt ikke at have købt et fjernsyn der er forberedt på HD
Lysstyrken kunne godt være højere. Opløsningen er OK.
Mange gange når man kigger på elektronik, er pris lig med kvalitet.
Men check da lige www.kelkoo.dk og sammenlign priser, opløsning osv.. på nogle forskellige tv.