Avatar billede pnofects Nybegynder
14. april 2007 - 17:16 Der er 6 kommentarer

Mapper skifter selv fra lille til stor visning (F 11)

Når jeg åbner en mappe (evt explorer 7) går skærmen helt amok, mappe billedet skifter fra alm visning til fuldskærm, frem og tilbage frem og tilbage, lynhurtigt. Hvilket gør at jeg ikke kan bruge maskinen.

Er der nogen som vil prøve at hjælpe mig får de 200 points

Ps. det er en bærbar amitech, nyinstalleret med alle opdateringer, win xp, IE 7,

Tak for hjælpen

hilsen jon nielsen
Avatar billede off-line Nybegynder
14. april 2007 - 18:04 #1
Prøv med din win CD i drevet, i dospromten at køre en "sfc /scannow" uden
citationstegn. Desværre fortæller windows ikke om resultatet, men det kan du jo straks se efter.
Avatar billede pnofects Nybegynder
15. april 2007 - 11:40 #2
Hej Gotfred

Jeg prøver lige når jeg kommer hjem fra arbejde
Avatar billede pnofects Nybegynder
15. april 2007 - 17:16 #3
Så har jeg kørt sfc/scannow, men fejlen er desværre stadig den samme.

Kan det være F11 tasten som sidder periodisk fast? nogen der ved hvordan man evt. disabler F11 tasten? (bare lige for at prøve om det er det!
Avatar billede off-line Nybegynder
15. april 2007 - 18:14 #4
Det kan man da vist ikke. Men hvis det er problemet, så prøv med et andet tastatur.
Det giver i alt fald ikke mening at rode med windows før du har et fungerende tastatur.
Avatar billede pnofects Nybegynder
15. april 2007 - 20:22 #5
jeg er sikker på det er tastaturet det er galt med, så hvis der er nogen som ved hvordan man ændrer tasterne på sit tastatur så er problemet måske løst. nogen der ved hvordan man evt. disabler F11 tasten?
Avatar billede pnofects Nybegynder
16. april 2007 - 22:15 #6
lukker spm