Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. april 2007 - 23:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Exchange installation

Jeg står og vil i gang med at installere Exchange Server 2003, men hvor og hvordan?

Mit netværk består i øjeblikket af 4 servere, en win2K3 server dedikeret som router, en DC, en WEB og en game server.

Er der en der vil give mig nogle pointers.
Avatar billede thill Nybegynder
19. april 2007 - 00:20 #1
prøv med http://www.eksperten.dk/spm/655517 til at starte med.
Avatar billede strych9 Praktikant
24. april 2007 - 18:44 #2
Jeg synes at du skal købe dig en rigtig router, og så bruge den server som exchange server i stedet. Hvis den altså har kræfter nok.

Exchange installationen er sådan set ret lige ud af landevejen. Der popper noget tekst op når du sætter CD'en i med nogle trin du skal foretage dig. Følg dem slavisk og læs det hele grundigt. Så plejer det at gå.
Supplerende spørgsmål fra din side er selvfølgelig velkomne her.
Avatar billede webnoob Nybegynder
24. april 2007 - 19:24 #3
hvad mener du med at jeg skal købe en rigtig router?
Avatar billede strych9 Praktikant
24. april 2007 - 19:46 #4
Jeg kan se at spørgers konto er lukket, så derfor må man jo antage at han ikke uddeler point. Derfor er dette spørgsmål vist ikke relevant alligevel.
Avatar billede webnoob Nybegynder
24. april 2007 - 20:11 #5
jo det er min konto, jeg fandt koden til denne her og bruger den igen, når jeg er færdig med dette spørgemål åbner jeg kontoen og uddeler pointene og lukker den igen.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
24. april 2007 - 20:28 #6
nå jeg har genåbnet denne her konto og lukket den anden. Kan vi fortsætte?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
25. april 2007 - 17:03 #7
åbenbart ikke.