Avatar billede runesoft Nybegynder
20. april 2007 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med drag drop kombineret med doubleclick

Jeg har en liste som jeg kan drag n droppe ting fra...  det virker fint... Nu skal jeg have listen til at vise nogle detaljer ved dobbeltklik..  men jeg fr aldrig nogen dobbeltklik event på listen. Hvis jeg fjerner den linie kode der initierer min dragdrop, virker mine doubleclick fint.

Er der nogen der har nogen ideer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede bulgroz Nybegynder
20. april 2007 - 16:28 #1
1) Er du sikker på at det element du klikker har focus (så det er det rigtige element du lytter på)
2) Har du mulighed for at vise noget kode?
Avatar billede runesoft Nybegynder
23. april 2007 - 08:57 #2
Jeg lytter på min MouseDown og min DoubleClick. Jeg fanger fint eventet både i min MouseDown og min DoubleClick event handler.
Når jeg sætte følgende linie ind i min MouseDown, virker min drag drop, men min Doubleclick bliver aldirg kaldt.

DragDropEffects dde1=_view.DoDragDrop(data, DragDropEffects.Move);

Det er .net 1.1
Avatar billede runesoft Nybegynder
20. august 2007 - 08:31 #3
lukker. listen har en drag event som man kan bruge..