Avatar billede mick Nybegynder
25. april 2007 - 09:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GUI komponent til .NET

Er der nogen som har nogen tips til gode .NET komponenter som gør det enkelt at lave flotte og brugervenlige GUI*

Noget i retning af dette: http://www.syncfusion.com/products/tools/web/default.aspx men jeg tager gerne i mod flere forslag. Prisen bør ikke overstige 500US$,
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. april 2007 - 09:48 #1
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. april 2007 - 09:49 #2
Der findes både gratis og nogen som koster penge.
Avatar billede mick Nybegynder
25. april 2007 - 09:56 #3
Takker for svar. Linken du postet henviser til komponenter for at lave diagramer, og det var ikke helt det jeg var ude efter :-). Jeg søger komponenter for enkelt at kunne lave forskellige former for GUI (buttons, trees, tabs m.m.)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. april 2007 - 10:55 #4
ah læste lige forkert.
Jeg ville anbefale dig:
http://www.telerik.com/products/aspnet/overview.aspx
Men den er desværre lidt for dyr.
Det er nok noget af det bedste du kan få.
Avatar billede mick Nybegynder
25. april 2007 - 11:17 #5
Dette var lige nøyagtig noget sådan jeg var ude efter. Prisen er som du siger lidt høj, men på den anden side virker dette som et meget solidt produkt med en høj kvalitet. Jeg må lige høre om ikke jeg kan få udvidet budgetet lidt.

Kom med et svar, så får du poengene.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
25. april 2007 - 12:01 #6
gerne :)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2007 - 10:36 #7
prøv at kigge efter noget der hedder Infragistics