Avatar billede danili_j Nybegynder
25. april 2007 - 18:43 Der er 9 kommentarer

Bærbar sata harddisk problemmer

Jeg har en HP pavillion dv5245ea og den har et genoprettelse partition på 8GB og resten som hoved partition. Det der er problemet, det er at begge partitioner er ødelagte og det har så lykkedes mig at genoprette noget af hoved partitionen. Og da det er en bærbar har den ingen diskette drev.. og jeg har heller ikke en sådan en på usb.. jeg har dog et alm. diskette drev.. og en ekstern harddisk både til sata og ide.. men det nytter jo ikke noget.. har heller ikke drivers til sata harddisken som sidder i bærbaren.. hvad gør jeg??
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2007 - 18:50 #1
indsætter din installation CD, og booter op fra den ? (vil den bruge en driver for at kunne se din disk, så lav en slipstramed cd  med driveren integreret med Nlite fra nliteos.com
Avatar billede danili_j Nybegynder
25. april 2007 - 18:55 #2
Jeg har ikke driveren og hp har den heller ikke på deres hjemmeside..
hvor kan jeg finde den henne?
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2007 - 19:12 #3
og du er sikker på der overhoved skal benyttes en ? (mener jeg ikke der skal hvis man har sat BIOS korrekt op)
Avatar billede danili_j Nybegynder
25. april 2007 - 19:13 #4
ja...
Avatar billede danili_j Nybegynder
25. april 2007 - 19:14 #5
ikke engang nogen livecdér kan se dem a dem vi har prøvet indtil nu
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. april 2007 - 19:22 #6
Avatar billede danili_j Nybegynder
25. april 2007 - 19:23 #7
harddisken der er tale om er: FUJITSU MHV2100BH (100 GB, 5400 RPM, SATA)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 20:46 #8
smider et svar..?
Avatar billede screem_brille Novice
09. maj 2007 - 21:04 #9
det burde være denne fil du skal bruge.

ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp32501-33000/sp32555.exe