Avatar billede anders02 Nybegynder
30. april 2007 - 17:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stifinder viser kun et begrænset antal filer i mapper?

Hej
Jeg oplever pludseligt noget dybt mystisk på min pc med WinXP SP2.
Jeg havde oprindelig cirka 15 undermapper hver fyldt med en masse Word-filer liggende i en enkelt mappe, lad os kalde den "Artikler", men nu vises der i mappen Artikler lige pludselig kun cirka 8 undermapper!?!
En søgning viser, at de mapper, jeg umiddelbart ikke kan se, stadigvæk er der ... et eller andet sted, Søgningen viser et resultat i mappen "Artikler", men så når jeg går ind i Stifinder for at finde den, så er den der ikke.
Tilsyneladende vises kun de cirka 8 mapper, der står først alfabetisk ... resten vises ikke.
Mystisk - hvad gør jeg?
Mvh anders02
Avatar billede guardiantroll Nybegynder
01. maj 2007 - 13:17 #1
Prøv engang at checke om folderne er blevet skjult af en elelr anden årsag. I explorer sørg endelig for, at den så viser skjulte filer og mapper og se så om der kommer noget frem.
Avatar billede anders02 Nybegynder
02. maj 2007 - 14:46 #2
Tja, nu måtte jeg oprette en ny kopi-mappe, og så brugte jeg søg-funktionen til at finde alle de mapper, der var blevet væk, så kopierede deres indhold, når Søg havde fundet dem, og smed dem over i hver deres ny kopi-undermappe. Derefter slettede jeg den oprindelige mappe og gav kopi-mappen dens navn. NU virker det igen. Jeg fattede ingenting af det der.

Mvh anders02
Avatar billede anders02 Nybegynder
04. maj 2007 - 09:08 #3
Jeg fik ikke rigtig noget svar på den her, hvis jeg skal være ærlig ... det vil være for nemt bare at give point, også selvom svaret ikke er helt rigtigt, og det vil være forkert, fordi det ville indikere, at der er et rigtigt svar, og svaret jeg har fået er vel ikke forkert, men det kunne altså ikke løse det her mystiske problem :-)

Det med at vise mapperne virkede ikke; der var ikke andet for end at bruge Søg-funktionen, finde hver enkelt mappe via søg-funktionen, kopiere indholdet derfra over i en ny kopi-mappe, slette den gamle "mystiske" mappe, og så bruge den ny!

Meget mystisk det her.

Mvh anders02