Avatar billede badazz Novice
01. maj 2007 - 15:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udvikling af webdesign

Hejsa..

Jeg reperere og servicerer på computere, og har en dårlig hjemmeside.. det skal vi have gjort noget ved.. derfor mangler jeg en der kan lave et godt og professionelt design til mig. som også indikerer hvad der laves. jeg skal nok selv stå for at ligge alle tekster mv på siden, så det jeg egentlig søger er et færdigt design evt. med en iframe hvor jeg så selv kan lave alle undersider og tilføje menupunkter mv..

Det er ikke et avanceret cms system jeg er ude efter, et almindeligt opsæt med iframe ville være helt perfekt til mig.. og jeg kan selv klare alt med funktioner osv.. jeg mangler bare designet. er du frisk på denne opgave, så smid en besked med en mailadresse evt. en pris på hvad du kan gøre det til, og gerne nogle referencer på andre professionelle / erhvervssider du har lavet..

finder jeg ud fra dine referencer dit arbejde interessant vil jeg kontakte dig på mail med yderligere oplysninger omkring firmaet og eksisterende hjemmeside..

Mvh Brian
Avatar billede mnt Nybegynder
01. maj 2007 - 15:26 #1
Hej Brian,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. maj 2007 - 17:19 #2
www.firmdesign.dk
msn: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede lesp Nybegynder
01. maj 2007 - 18:21 #3
Hej Brian
Min designer og jeg har før arbejdet med den slags hjemmesider. Vi arbejder privat så vi tager også en fordelagtig pris, samtidigt med at vi gør et kanon stykke arbejde. Vi har arbejdet og programmeret i et halvt år nu, og alle vores kunder, UDEN UNDTAGELSE har været MEGET tilfredse. Vi gør det billigt men godt og solidt for dig. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk for at få en god pris.
Avatar billede badazz Novice
01. maj 2007 - 22:05 #4
lesp -> har du nogle referencer?
Avatar billede lesp Nybegynder
01. maj 2007 - 22:21 #5
Kontakt mig per mail så skal jeg nok fortælle dig.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
02. maj 2007 - 15:29 #6
Hej Brian

Vi kan også sagtens lave det.

Du kan se referencer på http://www.device.dk

Og kontakte mig på tt@device.dk
Avatar billede badazz Novice
03. maj 2007 - 17:56 #7
mnt og ttopholm -> jeg har mailet jer. men ikke fået svar, har i modtaget min mail?
Avatar billede mwm77 Nybegynder
16. maj 2007 - 20:33 #8
Hej Brian.

Jeg har egentlig en side til salg, med komplet design. Jeg er 3d grafiker, og laver computerspil/film og reklamer. Du kan lige se siden på www.gold-surfer.com som PT. er til salg, hvis designet er noget du kan bruge kunne vi godt lave en billig løsning den vej. Jeg skal selvfølig nok rette menuerne, så de passer til dig, og ellers er det forholdvist nemt at rettet til, men designet kunne måske være noget.

              Mvh..MWM
Avatar billede badazz Novice
16. maj 2007 - 23:06 #9
Tak for tilbuddet mwm77 men jeg er ved at få lavet et nyt design