Avatar billede areon Nybegynder
03. maj 2007 - 00:11 Der er 3 kommentarer

Ung projektleder til Dynamisk IT virksomhed i Bulgarien?

Hej Alle eksperter,

Jeg søger en eller flere entusiastiske og oplevelseslystende unge mennesker med IT kendskab til udfordrende og spænde praktikophold / ansættelse på vores 500m2 ungdommelige kontor i Bulgariens hovedstad Sofia.

Kontoret i Bulgarien tæller 40 udviklere indenfor PHP og .Net. Herudover rummer virksomheden en grafisk afdeling med 8 kreative sjæle.

Vi er PT. 4 danskere udstationeret i Bulgarien hvor vi har vores daglige virke med at servicere vores udelukkende danske og skandinaviske kunder. Vi arbejder primært med danske webhuse i Danmark som underleverandører på store og små projekter.

Der vil bliver tilbudt betalt lejlighed + løn i arbejdsperioden samt forskellige bonusordninger som er på kontoret. (Bulgarsk lønniveau )

Dine primære opgaver vil være:
Projekt Management
Projektering
(Hands-on produktion i den udstrækning du kan og har lyst)
Kommunikation med kunder telefonisk og pr.  mail.
m.m.

Vi er kun interesseret i minimums ophold på 3 måneder og opefter.

Såfremt det kunne være nogen der var interesseret i at høre mere, er i velkommen til at kontakte mig på sorensen@orangeweb.dk eller på skypen: thomassorensenbg til en uforpligtende snak.
Jeg modtager selvfølgelig også gerne CV’s.. 

På forhånd tak
Thomas Sørensen
Contry Manager
OrangeWeb Ltd.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
03. maj 2007 - 16:35 #1
Jeg tror du får svært ved at fange danskere når det er bulgarsk lønniveau. Udover lige dette punkt synes jeg det lød interessant.
Avatar billede areon Nybegynder
03. maj 2007 - 19:19 #2
Joe, men med en prisforskel på ca. en 5 del af prisen herhjemme kan man jo "sammenligne" lønnen med en udbetalt dansk løn på min. 15.000!

Det jeg vil sige med ovenstående er, at man "desværre" ikke kan forvente at tage til Bulgarien og spare op jf. danske forhold. :) men leve godt i perioden hos os, har de hidtil bosatte "unge mennesker" hernede gjort.

Da glad for at du eller syntes ovenstående have interessante punkter også. :)

spørg endelig løs!!
Kunne jo også være at Morten ville besvare nogle spørgsmål, som er den unge mand der er her nu, og desværre efter et år vender til vores kontor i Danmark.

mvh thomas
Avatar billede imago-dei Nybegynder
22. maj 2007 - 14:37 #3
Hvad er bulgarsk lønniveau?