Avatar billede akg Nybegynder
05. maj 2007 - 23:20 Der er 5 kommentarer

Vurdering af gæstebog

Jeg har siddet og lavet en gæstebog til min side... Vil lige høre hvad folket synes, så kom med en masse ris!

http://design.akgp.dk/  og klik på gæstebog!
Avatar billede ebe Praktikant
06. maj 2007 - 09:38 #1
alle andre sider end forsiden rager langt ud af skærmen til højre. selvom jeg kører 1280x960. til gængeld fylde nogle af ikonerne og felterne ret lidt på skærmen. den øverste og nederste trediedel er tomme.
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. maj 2007 - 11:43 #2
ebe: Jeg tror nu det er 110% bevidst at der skal scrolles md højre, fremfor ned..
Avatar billede akg Nybegynder
06. maj 2007 - 12:49 #3
Hehe, ja der skal scrolles til højre.. alle sider på nettet skal jo ikke ligne hinanden, vel?
Avatar billede melieha Nybegynder
07. maj 2007 - 08:22 #4
Jeg synes faktisk at det virker temmelig godt :) I hvert fald på siderne til webdesign/logo. I gæstebogen kunne det vidst godt gå hen og blive lidt generende i længden.. :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
25. maj 2007 - 16:53 #5
meget flot webside.

Gæstbeogen har et simpelt og elegant design.

tommelfinger op ad!!!  godt/ flot arbejde.

mvh
Mads