Avatar billede tjay8 Nybegynder
09. maj 2007 - 12:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hent billede og id fra asp.net 2.0 ms sql db til flash

jeg sidder og arbejder på en oversigt af produkter til en shop og jeg vil gerne ha vist dem på en lidt fræk måde i flash 8 så derfor skal jeg bruge billede stien fra databasen over i flash og så oprette den billede sti så jeg kan bruge billedet som movieclip. nogen der kan dette? eller har en anden løsning måske, det behøver heller ikke at være et movieclip jeg skal bare kunne arbejde med billedet i flash.
Avatar billede tjay8 Nybegynder
19. maj 2007 - 15:37 #1
kan det slet ikke lade sig gøre eller er det bare for stor en opgave?
Avatar billede tjay8 Nybegynder
03. december 2007 - 14:43 #2
lukker