Avatar billede KingMedia Novice
10. maj 2007 - 08:02 Der er 1 løsning

VBA: Copy/Paste af Beskyttet ark

Jeg har en makro som ved et klik sender mit excel ark til en given modtager.

Jeg har benyttet det her eksempel

http://www.rondebruin.nl/mail/folder2/mail4.htm

Problemet er, at jeg er død og pine NØDT til at beskytte arket, da dem som skal benytte det ikke er de store computerbrugere, og derfor kan alle mine formler ret hurtig gå tabt, hvis ikke jeg har en form for beskyttelse.

Eksemplet markerer en Range i mit ark, i mit tilfælde. A4:I35.

Er der en måde hvorpå man kan "override" beskyttelsen ved en VBA Copy/paste ?

/Mads
Avatar billede KingMedia Novice
10. maj 2007 - 08:10 #1
Jeg var liiig lidt for hurtig. :)

en søgning på eksperten med ordene "Beskyttelse makro" klarede mine problemer :)