Avatar billede klatten Nybegynder
18. maj 2007 - 09:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

synkronisering til workstation

Hej

Jeg har labtop koblet på domæne med :
  Win2003 small business server.
  Mail via Exchange server.
  Office 2003 installeret på labtop.

Hvordan sætter en funktion op mine dokumenter på C: bliver sunkroniseret med min brugermappe på serveren?
Avatar billede m_claus Nybegynder
21. maj 2007 - 10:44 #1
hvis du har windows xp på laptoppen - så gå ind i windows exploreren - tools -> options -> Offline files - og slå det til.

Jeg har kun en engelske version - så jeg ved ikke hvad det hedder i den danske.
Avatar billede klatten Nybegynder
28. maj 2007 - 12:44 #2
hmm...jo, det var ikke helt det jeg mente, men du besvarede jo alligevel mit spørgsmål! Smider du et svar, så får du point!
Avatar billede m_claus Nybegynder
31. maj 2007 - 09:14 #3
cool