Avatar billede morten-a Nybegynder
20. maj 2007 - 18:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Klone skærm fra bærbar til tv

Hej,

jeg har lige været ude og investere i et LCD TV (Sony 32V2500) og har siddet og rodet lidt med at få det sat til min bærbar(HP med ATI Radeon™ Xpress 200). Det virker super godt så længe jeg bare udvider skrivebordet over til TV'et, men jeg kan ikke "klone" skærmbilledet, så jeg ser det samme på begge skærme.

Nogen der har en idé om hvorfor, og hvordan jeg får det ordnet?
Avatar billede benneharli Juniormester
20. maj 2007 - 18:48 #1
Er det når du afspiller film du mener? Hvad slutter du tv'et til med? altså, hvilken type konektor?
Avatar billede morten-a Nybegynder
20. maj 2007 - 18:59 #2
Den kan sagtens afspille film osv.

Skærmen er tilsluttet med et almindeligt skærmstik - det der brede blå et :)
Avatar billede morten-a Nybegynder
20. maj 2007 - 18:59 #3
Et VGA-stik for at være mere præcis!
Avatar billede benneharli Juniormester
20. maj 2007 - 19:18 #4
Ah... Så ikke lige at det var en bærbar. Normalvis på en bærbar er der en tastekombination der aktiverer/deaktiverer skærmudgangen. På min er det f.eks. "Fn" + "F4". Hvilken bærbar har du?
Avatar billede benneharli Juniormester
20. maj 2007 - 19:23 #5
Er det en gammel bærbar? Har lige været på ATI's hjemmeside, og 200 serien er der slet ikke ;-)
Avatar billede morten-a Nybegynder
20. maj 2007 - 19:32 #6
Den er vel omkring et år efterhånden, så det lyder da lidt mærkeligt.
Avatar billede benneharli Juniormester
20. maj 2007 - 20:23 #7
hvad med funktiontasten for at skifte mellem skærme? har du prøvet det?
Avatar billede ladyhawke Novice
20. maj 2007 - 20:42 #8
det burde også kunne gøres under skærmegenskaber i windows...
Avatar billede benneharli Juniormester
20. maj 2007 - 23:53 #9
--> Lady
Skal ikke kunne sige det med dette specifikke kort, men på begge mine bærbare skal man gøre det med funktionstasten... Egenskaberne er bare til at justere hvad du vil se...
Avatar billede morten-a Nybegynder
21. maj 2007 - 00:38 #10
benneharli > Det virkede også ved min. Mange tak :-)
Avatar billede benneharli Juniormester
21. maj 2007 - 00:53 #11
Det var så lidt
Avatar billede benneharli Juniormester
21. maj 2007 - 00:55 #12
Husk at lukke spørgsmålet ;-)