Avatar billede vat69 Nybegynder
21. maj 2007 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra PDF til "flash brochure"

Hej alle

Jeg er tit stødt på de her online flash præsentationer (f.eks. har Superbedst en her: http://www.zmag.dk/showmag.php?mid=whrhg )

Jeg har fundet forskellige firmaer der tilbyder at tag ens PDF brochure og forvandle den til en SWF fil så man kan se sin brochure online (ala den på superbest hjemmeside). Det jeg leder efter er selve skabelonen til at gøre dette. Jeg har igen fúndet forskellige der sælger en skabelon/program som jeg kan gøre dette med men det koster naturligvis en del $$$

Men er der nogle der ved eller kender til noget freeware noget eller andet som kan tag ens PDF filer og forvandle dem til dynamiske præsentationer (flash præsentationer) i et svuptag?

Jeg har flash og kan programmere i denne, men jeg gruger for at sidde og programmer sådan noget fra bunden...
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
21. maj 2007 - 14:49 #1
du har brug for pagegangster, har ikke selv prøvet det men det skulle tage en PDF og lave sådan et flash katalog ud af det uden problemer.
Avatar billede vat69 Nybegynder
13. juni 2007 - 09:17 #2
Hej votex, tak for hjælpen og undskyld det sene svar :)