Avatar billede stellahell Nybegynder
25. maj 2007 - 21:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

se fil sidst benyttet?

Hej hej,

Er der en måde i windows hvor man eksempelvis kan se hvornår en fil sidst er blevet benyttet/åbnet?

F.eks. hvornår jeg sidst har set en bestemt film i windows mediaplayer?

Synes jeg har kigget rundt omkring men er ikke umiddelbart stødt på nogen løsning.

tak for jeres tid :)
Avatar billede underpass Nybegynder
25. maj 2007 - 21:25 #1
Åbn Stifinder(højreklik på Start og vælg stifinder) I vinduet til højre kan du se hvornår filen sidst er ændret.
Avatar billede stellahell Nybegynder
25. maj 2007 - 23:48 #2
jeps, men det er desværre ikke det samme som sidst afspillet fx.
Avatar billede roenving Novice
26. maj 2007 - 22:48 #3
Stifinder --> Vis --> Vælg Detaljer --> Sæt flueben i 'Dato for adgang' ...
Avatar billede stellahell Nybegynder
27. maj 2007 - 19:46 #4
Outstanding roenving :) Tak for jeres tid begge to!
Hvis du lige smider et svar kan du få dine point :)
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2007 - 10:36 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2007 - 14:36 #6
-- og tak for point ;~}
Avatar billede morhan Novice
28. maj 2007 - 14:38 #7
Det tidsstempel er ikke altid særlig præcist. Prøv at tage egenskaber på en fil, eller blot marker den i stifinder, og se hvad det gør ved datoen