Avatar billede guardiantroll Nybegynder
26. maj 2007 - 14:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Clock frekvens styring

Hejsa alle jer eksperter,

Jeg har et enkelt spørgsmål vedr. clock frekvens på maskinerne. Jeg har en masse gamle spil i mine gemmer som er styret af closken på maskinen. Normalt køres det på en 486 men på en pentium kører det som skulle man have jedi reflekser fra starwars.

Er der nogen af jer der kender et software man kan køre i baggrunden som så kan styre hastigheden på spillene? Eller en som ved en måde jeg kan komme til at spille disse gamle spil igen på min egen maskine (K6 2 3,2 GhZ) ?
Avatar billede warg Nybegynder
28. juni 2007 - 08:11 #2
Hallo?