Avatar billede kgpedersen Nybegynder
01. juni 2007 - 10:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd over hdmi

Jeg har fået en hp bærbar dv9266ea med hdmi udgang og har et pioneer plasma med hdmi. men når jeg forbinder de to får jeg godt nok fint billede men ingen lyd. Skal der gøres noget specielt for at få lyden med?? jeg kører windows vista.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
01. juni 2007 - 10:13 #1
Hvis du har udgang på din pc til audio skal du bruge den. Ikke alle sender både lyd og billed ud via hdmi.
Avatar billede kgpedersen Nybegynder
01. juni 2007 - 13:41 #2
det var for at undgå at trække flere kabler, når nu hdmi også kan sende lyden med
Avatar billede norbert_ Nybegynder
01. juni 2007 - 14:00 #3
Jeg har to dvd-afspillere med hdmi ud. Kun den ene af dem kan jeg få lyden med ud på, så jeg forstår din fustration. jeg har ikke kunnet finde nogen anden løsning.
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2007 - 10:58 #4
har du aktivert at den skal bruge den digitale udgang? som HDMI jo er.
Avatar billede kgpedersen Nybegynder
03. juni 2007 - 21:34 #5
Hvor mener du jeg kan aktivere det. Har ledt overalt
Avatar billede kenp Novice
03. juni 2007 - 22:46 #6
I kontrolpanlet også det som styre din lyd.. sikkert noget realtek noget.
Avatar billede kgpedersen Nybegynder
04. juni 2007 - 08:39 #7
Ok, jeg prøver at se om jeg kan finde noget.
Avatar billede kgpedersen Nybegynder
24. marts 2008 - 22:52 #8
dfgdg