Avatar billede movingrok Nybegynder
04. juni 2007 - 00:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

SBS - Add User Wizzard virker ikke

Når jeg forsøger at oprette nye bruger vha. wizzarden i server management consolen, kan jeg kun komme til 1 punkt i wizzarden. Herefter bliver jeg smidt tilbage til management conslen. I min event viewer får jeg følgende fejl:

Faulting application addusr.exe, version 5.2.2651.0, stamp 3f5fb736, faulting module unknown, version 0.0.0.0, stamp 00000000, debug? 0, fault address 0x066f5ff0.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

når jeg så prøver at gå til microsoft link - får jeg besked at jeg starte en service der hedder "Help and Support" - den kan sørme ikke finde.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2007 - 07:52 #1
Du kan eventuelt prøve med en kommando.

http://www.computerperformance.co.uk/Logon/DSadd_add_user.htm
Hvis det er vigtigt at få oprettet brugeren indtil du finder fejlen.
Avatar billede movingrok Nybegynder
04. juni 2007 - 08:41 #2
Jeg kan godt oprette brugere, men disse brugere kan ikke vise deres delte kalender eller ses af andre brugere. De fungerer ellers "normalt".
Avatar billede movingrok Nybegynder
25. marts 2008 - 17:35 #3
Lukker spørgsmål
Avatar billede movingrok Nybegynder
25. marts 2008 - 17:36 #4
Der er ikke kommet nogen løsning - resultatet bliver at reinstallere serveren