Avatar billede downunder Nybegynder
05. juni 2007 - 10:42 Der er 2 kommentarer

Div med scrollproblem

Jeg har lavet en div med overflow:auto; men det er som om jeg skal være over noget i selve div boksen for at jeg kan scroll? Er der er nogen som har en ide til hvorfor det sker?

Hilsen Morten
Avatar billede jokkejensen Novice
05. juni 2007 - 10:48 #1
" men det er som om jeg skal være over noget i selve div boksen"

Hvad mener du ?
Avatar billede downunder Nybegynder
05. juni 2007 - 10:50 #2
ja jeg skal være over et billede for at jeg kan rulle ned på den scroll jeg laver ved hjælp af overflow funkition i min css fil.?