Avatar billede stellahell Nybegynder
14. juni 2007 - 09:34 Der er 1 løsning

Win xp 64bit kan ikke genkende InDesign ikoner

hej hej.

Jeg har fået et underligt problem siden jeg på arbejdet skifter fra win xp til win xp 64bit. Af én eller anden grund kan Windows nu ikke genkende Indesign CS3 fil-ikoner. Dvs. at alle mine indesign dokumenter nu bare har det kedelige hvide ikon.
Jeg er lige skiftet fra Indesign CS2 til 3, men det var det samme problem med CS2.
Den eneste forskel var at i CS2 kunne jeg godt se ikonerne hvis jeg gik via "Open File" - det kan jeg nu heller ikke i CS3.
Har ledt efter lignende problem på nettet uden at finde noget.
Der er åbenbart ingen der bruger win 64bit og indesign :)
Avatar billede stellahell Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:35 #1
okaaay... nevermind then :)