Avatar billede beste Nybegynder
17. juni 2007 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til vurdering af webhotel

Jej.
Så er den gal igen. Jeg har været ude og tjekke webhotel udbydere og syntes det er ret uoverskuligt og gennemskue, hvilke jeg skal vælge.
Jeg har fundet 3, som jeg er i tvivl om. Der er HostZero der tilbyder gratis webhotel ved køb af domæne navn. One.com webhosting der koster kr. 9 pr. mnd., samt Web10.dk der tilbyder både windows og unix basis til kr. 9 pr. mnd.
Min hjemmeside er lavet i Kompozer og fylder 5,26 MG. Jeg er ikke så god til det med FTP og , hvis jeg ikke kan få det til og virke købe Frontpage og vil derfor gerne , at webhotelet uder suport til Frontpage ext: og har Dansk kontrol panel. Jeg har haft kontakt til dem alle, men har ikke fået svar fra Hostzero endnu og er derfor usikker på hvor god deres service er osv.
Og vil derfor gerne høre om der er nogen der har erfaringer med overstående webhoteller?
På forhånd tak
Avatar billede emanuel Praktikant
18. juni 2007 - 01:01 #1
Jeg har gennem flere år haft flere domain på one.com, og det uden problemer. Deres help funktioner har fungeret med hurtig response.
Med hensyn til ftp, så kan du finde demo versioner af cuteftp og andre som er ret nemme at gå til.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. juni 2007 - 10:02 #2
Jeg har selv anvendt en del udbydere og idag anvender jeg bl.a. www.intergate.dk. Jeg har ligeledes prøvet one.com og web10. Jeg må sige at web10 ikke lige var så gode. One.com var ok. Men jeg bruger dem ikke mere.
Avatar billede beste Nybegynder
19. juni 2007 - 23:45 #3
Tak for hjælpen. Jeg vil lige forhøre mig i føste omgang ved intergate. Hvad var problemt med Web  10?, da det var den jeg helte medst til. jeg har tidligere haft webhotel hos Suftown, men fik problemer med upload af min gamle hjemmeside. Og de mente jeg skulle have et windows webhotel.
Avatar billede swiatecki Novice
19. juni 2007 - 23:55 #4
Jeg må sige jeg har brugt web10 i 3-4 år nu og det har virket perfekt :)

og de har også frontpage exts
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. juni 2007 - 08:37 #5
Mine erfaringer med web10 var at der var for meget nedetid og den var helt galt med mailen.
Avatar billede beste Nybegynder
20. juni 2007 - 18:42 #6
ok.Jeg har tjekket pris på www.intergate.dk og syntes prisen er for høj til mit forbrug af webhotel. Så nu går jeg i tænkebox om det skal være Web 10, eller one.com, da jeg ikke har fået svar ednu fra hostzero.dk.
Tusende tak for hjælpen.