Avatar billede black-vise Nybegynder
17. juni 2007 - 23:28 Der er 8 kommentarer

Problemer med installation af XP

Hej jeg sidder og er igang med at skulle installere windows xp, det går skam også fint, harddisken bliver formateret og pcen genstarter, så når den til det punkt hvor Xp loget loader for at kommer til selve installationen, men her fryser computeren. Loaderen under logoet står også stille. Har prøvet at skifte ramne ud men uden held.

Nogle der ved hvad dette problem kan skyldes?
Avatar billede summer Mester
17. juni 2007 - 23:37 #1
Piratkopi?
Avatar billede black-vise Nybegynder
18. juni 2007 - 00:43 #2
Nops, orginal windows xp home
18. juni 2007 - 07:24 #3
Avatar billede black-vise Nybegynder
18. juni 2007 - 14:03 #4
Har jeg prøvet. Altså alt unædvendigt hadrware
18. juni 2007 - 21:11 #5
Hmmm...

Hvis vi ka' udelukke fejl i CD/Softwaren ->
Hent http://www.ultimatebootcd.com/ - der er et hav af HARDWAREcheck programmer ...
Avatar billede black-vise Nybegynder
19. juni 2007 - 13:01 #6
Fejlen er fundet, kontakede microsoft og de tilsendte ny windows, nu virkede det så åbenbart var der noget galt med windows xp cden
19. juni 2007 - 22:31 #7
Ping...
(Læg selv et [svar] og la' os alle dele...)
Avatar billede summer Mester
27. marts 2008 - 19:22 #8
Lukketid??