Avatar billede kepsus Praktikant
22. juni 2007 - 10:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Remote desktop rdp. forhindre brugeren i at kunne ændre på det.

Hejsa, jeg vil hører om det var miligt at kunne "fryse" de oplysninger brugeren har på deres RDP. så de ikke kan ændret det til en anden maskine eller fjerne at der er lagt et program ind, når de opretter forbindelse.  Jeg ønsket at man evt kunne låse det hos klienten, uden at jeg skal sætte det op på selve terminal serveren , hvor jeg har set at man kan override de indstilinger brugeren kommer med.
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2007 - 10:08 #1
det kan du ikke, så skal du som du selv skriver gøre det via restriktioner på terminal serveren.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:21 #2
Avatar billede kepsus Praktikant
30. juni 2007 - 13:42 #3
.
Avatar billede screem_brille Novice
30. juni 2007 - 13:51 #4
hvad var løsningen så, nu du mener det var forkert det jeg skrev ?