Avatar billede beat-u-up Nybegynder
24. juni 2007 - 15:44 Der er 4 kommentarer

hjælp ang. stoftape!?

Hej allesammen. Jeg skal bruge lidt hjælp. Jeg har læst mig frem til at stoftape skulle være rigtigt godt til at sætte sit akvarelpapir på en plade så det ikke buler så meget, MEN hvad jeg ikke forstår er hvorfor jeg ikke kan købe stoftape i en stofbutik, men derimod i IT-butikker, og at det er sindsygt dyrt. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er så specielt ved stoftape? og hvor man evt. kan købe det til en rimelig sum penge? (200 kr er ikke en rimelig sum penge for en meter!)
På forhånd tak :)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. juni 2007 - 18:59 #1
Jeg har en gang (godt nok en del år siden) købt noget specialtape til at sætte papir fast med på min tegneplade. Mon ikke, at du kan bruge det? Det kostede i hvertfald ikke 200 kr. pr. meter.

Tjek hos http://www.tegnecenter.dk/
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
24. juni 2007 - 20:54 #2
Jeg har tjekket den side du henviser til, og det ser også ud til at være den rigtige slags butik, men jeg vil helst ikke af med fragt til postdanmark for en rulle tape ( jeg bor i midtjylland) og da jeg ikke kan se en komplet brochure over deres varer, kan jeg jo ikke købe flere varer så prisen for fragt ikke var så "spildt" hvis du forstår.
Jeg prøver at se om der kommer flere forslag som kan hjælpe mig endnu mere end dit.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. juni 2007 - 22:12 #3
Det forstår jeg godt. Men ring da til dem - måske kan de fortælle dig, hvad det hedder eller hvad du evt. skal kigge efter.
Avatar billede aros Nybegynder
25. juni 2007 - 08:50 #4
Jeg må tilstå at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad stoftape er :-), men ved at søge på google har jeg fundet følgende, ved ikke om det kan bruges: http://hockeyshop.dk/product.asp?product=1338&sub=0&page=1

Du skrev at du ikke ville bruge penge på at få det sendt, men ellers prøv at kontakte en hockeyklub, de må have det.

Ellers har Tesa engang lavet noget, kan være at det kan købes i et byggemarked