Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. juni 2007 - 11:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit windows starter ikke op

Hej Ekperter!

Jeg har evt brug for akut hjælp, en af vores maskiner (self. en af de vigtigste) gernstarter når Windows logo + load kommer frem.
Man ser hurtigt en blå skærm og så genstarter den efterfølgende.
(Vi kan ikke nå at se hvilken fejl der kommer på den blå skærm.

Det er dog muligt at starte op i fejlsikret uden netværk som det eneste...!

Nogle der kan komme med nogle konstruktivt ?

/rosenberg
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 11:08 #1
når du er i fejlsikret tilstand hvad står der så i hændelses loggen ? (under kontrolpanel, administration)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. juni 2007 - 11:20 #2
der er en del fejl fra i dag! jeg har taget screendump af noget af det!
jeg ved ikke hvad det kan fortælle ;)

http://www.insaneme.com/eksperten/prob1.jpg
http://www.insaneme.com/eksperten/prob2.jpg

/rosenberg
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 11:31 #3
vi skal se hvad fejlen er under en af DCOM og service control manager (dobbeltklik på en af dem)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. juni 2007 - 12:05 #4
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:13 #5
jeg ville lave en repair af windows

http://hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. juni 2007 - 12:33 #6
Jeg siger mange tak!
- og vi vil prøve at lave en repair!

tak for din hjælp indtil nu! point bliver fordelt efter reparationen ;)

/rosenberg
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:40 #7
husk intet netkabel i imens, og ind med SP2 straks efter (hvis din cd ikke har sp2 integreret)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
03. juli 2007 - 21:42 #8
ser ud til at den køre stabilt nu! tak ;)
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 21:52 #9
det var så lidt ;)