Avatar billede Douink Novice
28. juni 2007 - 14:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Banner

Hej jeg har en banner på denne side. www.m-w-b.dk
Jeg vil meget gerne have banneret lavet rundt i hjørnerne. på samme måde som i navigations boksen lige under banneret. er der en der vil hjælpe mig. jeg har prøvet alt i photohop. men kan ikke finde den.
Håber der er en der vil hjælpe med at lave den flot. så det stadig ligner en glasplade.

Mange Venlig Hilsner

Arne J
Avatar billede yxos Nybegynder
30. juni 2007 - 08:16 #1
Prøv i PhotoShop med Filter -> Blur -> Blur. Gør det evt. et par gange.
Det giver en sløret effekt som udhjævner de skarpe kanter.

Du skal nok gøre det inden du lægger teksten og brostenene oven på billedet, hvis du vil have dem til at stå skarpt.

Og så er du iøvrigt velkommen med dine spørgsmål på php-fusion.dk, men du skal altså efterleve regelsættet ligesom alle os andre.
Avatar billede yxos Nybegynder
30. juni 2007 - 08:36 #2
Og så er du kommet til at ændre copyright-notitsen nederst på www.m-w-b.dk til "Copyright Midt-West Brolægning © 2007".

Der skulle have stået "Copyright php-fusion". ;-)
Avatar billede yxos Nybegynder
30. juni 2007 - 08:41 #3
Husk at give points for de svar du modtager her på eksperten.
Du har oprettet 5 spørgsmål, og du har ikke givet points for et eneste.
Avatar billede yxos Nybegynder
30. juni 2007 - 09:09 #4
Her er et eksempel på dit banner med 3 x Blur...:
http://www.php-fusion.dk/images/mwbbanner.jpg
Avatar billede Douink Novice
01. juli 2007 - 23:44 #5
Prøv at læs den danske PHP-Fusion manual. og så se hvad der står om ændrig af copyright der... der står du kan ændre copyright til.....
Så det er derfra jeg har det.... og igen også her drejer du emnet.
Prøv at hold dig til tråden og evt pass mig en message hvis du har problemer med noget copyright. for jeg følger bogen.
Avatar billede Douink Novice
01. juli 2007 - 23:58 #6
Jeg har selv løst problemet
- Abonner
Avatar billede yxos Nybegynder
02. juli 2007 - 09:33 #7
Du har ikke helt ret i, at du følger bogen om Copyright, men du har ret i at det er off topic i denne tråd.
Jeg har derfor sendt dig en mail om det med copyright.
Undskyld jeg fik flettet det ind i denne tråd.

Hvis du selv har løst problemet med runde hjørner, så skal du beskrive hvordan du har gjort i et svar, og så tage points selv, for herved at lukke spørgsmålet.
Se http://www.eksperten.dk/spm/785839