Avatar billede beta-person Nybegynder
03. juli 2007 - 12:25 Der er 7 kommentarer

World of warcraft

Sidste år købte jeg wow og spillede det meget, men da min tid, så løb ud, så har jeg ikke spillede det siden.
nu har jeg planer om at købe ny tid men kan ikke huske min account password eller spørgsmål, hvad skal jeg gør og er min bruger muligvis lukket ned?
03. juli 2007 - 12:28 #1
Avatar billede beta-person Nybegynder
03. juli 2007 - 12:48 #3
hvad kan jeg bruge det til?
Avatar billede thomashove Nybegynder
03. juli 2007 - 13:00 #4
hvis du kan huske dit Account Name

https://www.wow-europe.com/login-support/

ellers http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

du kan ringe til dem på 80 881 086
Avatar billede beta-person Nybegynder
03. juli 2007 - 13:39 #5
der skal jeg jo også have mit answer
Avatar billede beta-person Nybegynder
03. juli 2007 - 13:43 #6
hvis man har cderne, kan man så lave en ny acc. på dem
Avatar billede thomashove Nybegynder
03. juli 2007 - 13:50 #7
hvis du har koblet din e-mail adresse til din account - så vil jeg tro at du ved at snakke med dem kan få oplysningerne tilsendt. Især da du jo har cd'erne og dermed også den originale key