20. juli 2007 - 09:23Der er
4 kommentarer og 1 løsning
Dell Photo AIO Printer 942
Min svigerfar har en Dell Photo AIO Printer 942. Vi har lige skiftet begge patroner, så den skulle være i fineste form. Den printer også godt nok (printerens prøvetryk er perfekt), men når man kigger i printeropsætning, troubleshooting osv. står der, at begge patroner er tomme !
De er som sagt helt nye og skriver fint nok.
Det er lidt mærkeligt. Er der nogen, der har et forslag til, hvad det kan være?
Mød en af Nordens fremmeste eksperter i adfærdsdesign – Morten Münster, der bl.a. har skrevet ” Jytte fra marketing er desværre gået for i dag” – på Computerworld Cloud & AI Festival.
darrich, i dit link til Dell-siden med fejlmeddelelser fandt jeg:
"i'm trying to find out how to reset my 942 to get rid of the low ink error messesages now that i have replaced the cartridges."
Og svaret var:
"If you used refilled cartridges or "remanufactured" cartridges - not new Dell cartridges you will have to live with the low ink message. The ink cartridges have an internal "smart chip" that measures the ink level (actually counts the drops of ink) and when it gets to the point that it reports "low ink" it can never be reset."
Min svigerfar har købt patronerne i den lokale computerforretning. Der står ikke Dell på dem, så det kunne meget vel være derfor.
Tak for hjælpen og linket, der betyder, at jeg nu kan forklare min svigerfar, hvorfor fejlmeddelelsen kommer - og at han sagtens kan leve med den.
Med kontakterne mener jeg de kobber firkanter til strøm, der er på modsatte side af dyserne til blæk.
ok...glad for at hjælpe
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.