Avatar billede bellek Nybegynder
20. juli 2007 - 17:13 Der er 1 løsning

Åbne port 6112 i Netgear wgr614v6

Jeg har siddet herinde og prøvet at finde en løsning på problemmet med at få åbnet port 6112 i routeren. Jeg læste om en der havde samme problem men der var stadig et par ting jeg ikke fik besvaret i hans spørgsmål.

Jeg er logget ind på routeren og gået under advanced, har derefter valgt port forwarding for at få porten åbnet. Her er der blandt andet en masse service names jeg kan vælge imellem og læste i hans indlæg noget om LAN IP setup.. dette forstod jeg så heller ikke særlig meget af. Håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg er lidt lost i det her.
Avatar billede bellek Nybegynder
08. september 2007 - 18:29 #1
Nå nu vil jeg lukke denne. Må finde løsningen på anden måde